avstäng...

igår vare lite shopping med kimpan på stan sen gick vi och käta på tenstopet GÖÖÖÖTANS:D sen drog vi ner på stan och kolla på crusingen;D

 på väg ner på stan.... cruuuusing

ja då vart de ingen match i helgen. man har lyckats dragit på sig 3 gula kort, men de va inte långt ifrån att dra på sig ett rötkort i fredas på matchen, dommaren kom fram och sancka med mig efter matchen,

- höru grabben.
aa sa jag, jag heter andras.
- jaja, du har ett agresivt spel. jag va nära på att dra upp de röda kortet flera gånger, tare lite lugnt,
hehe jaså... sa jag sen gick han.

så nu är man avständ kommande match... lite skönt de oxå får ta de som en vilo helg;)

idag vare inventering med fotbollen DE SUGER! så jävla drygt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback