sliten tröt vad mena kan man bli?

så J####vla tröt! dagen började med att jag försvo mig KANON ANDREAS! men han precis komma i tid till individuela valet, vi spelade handboll och innebandy, så då vart de 2 timmars träning. sen skola helt j#vla onödigt att gå. hade ingen lektion fören 20 över 12 och den varade i 20 min sen vare tårt kalass på skolan. efter skolan åkte jag hem och SOV sååå grymt j#vla skönt, så ringer tränaren kvart i 5 och frågar vartfan jag är, ligger och sover. men vafan du skulle stå vid OK 5 över halv.. aa 5 över halv 6 sa jag neh du lyssnar aldrig. aja nog om de kom i tid iaf, så matchen ja vad ska man säga? vi spelar bra första halvlek och halva andra, sen faller allt vi orkar inte, toooooorsk med 5-2 :/  och så ska vi inte sancka om hur JÄVLA ont jag har in knänen de är så sjukt! kan knappt gå upp för en trappa:S doktor besök sanrt!
de va min dag kanske skriver någon rad imrogon om jag orkar!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback