äntligen

ÄNTLIGEN funkar internet igen.. ja har ju inte skrivit på ett tag men ja det har väll inte hänt så mycket... 
i helgen va jag ner till älsklingen. på fredagen hade vi middag med allesammans, linda, elli, danne och CO sedan satt vi bara och snackade. lördagen körde jag elin till jobbe efter det åkte jag hem till kusinerna i tullinge och hälsade på sedan åkte jag och mötte pappa och blablablablabla.. händer inte så mycke. käkade pizza jag elin, elli och danne på lördags kvällen sen kolla vi på film..
söndagen körde jag elin till jobbet igen och åkte hem till hasse kusinens pappa och sedan åkte vi och kolla på bilar. efter de hämta jag elin och åkte hem och myste lite innan jag skulle åka hem. de va då inge roligt:(


elin. älskar dig så otroligt mycke. du betyder allt för mig! you are my all!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback