haha villket skämt!

ja är i sthlm nu och älsklingen, blir här till 7 januari men ska troligen jobba med kim och hans pappa oxå.

haha nu till de roliga.. bestämde mig för att gyma idag och gick till SATS villket skämt säger jag bara, kommer jag in och säger att de är första gången jag ska gyma och då säger hon. - ja fyll i den här blanketen och sen säger hon de kostar 200 kr för första gången:O
: vaaaaah ? 200 kr för att gyma en gång ? :O tokig!!!
- ne de är så.
: ja men 200 kr för första gångne jag ska bara gyma 2-3 ggr.
- ja de är så.
: ne de tänker jag inte betala så gick jag.
så hjälpte leif mig att kolla om det fanns något annat gym och de gjorde det hur najs som helst! grymt fint nya maskiner och allt. duschrumen va nya ång-bastu vanlig bastu oxå trevlig personal. www.medley.se/odenplan där är de gymet. grymt bra iaf!

nu blire till att tare lugnt..

elin. du är allt för mig! älskar dig så otroligt mycket!



här är lite nya modellbilder från senaste plåtningen med Fredrik i uppsala, grymt nöjd med bilderna!


www.carlros.se

Priser har ni på Carlros.se säger bara grymt sköna kläder!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback