helt slut, sliten & trött

ja hur ska man beskriva denna vecka? det kan jag inte göra det finns så mycke jag skulle vilja säga men helt enkelt inte får!. söndagen va det plåtninge med Fredrik i uppsala. och han säger att det vart gryma bilde och de tror jag för han har samma smak som mig:) sen tv inspelninge i tisdags nog om det. ni får se i vår!

ja imorgon blir det jul lov. drar ner till älsklingen direkt efter skolan. har inte sett kärleken på 2 veckor nu och saknaden är stor!:( blir nere i sthlm till 7 januari så kommer nog inte bli mycke bloggande mina trogna läsare.


Dom senaste månaderna har det hänt så otroligt mycket i mitt liv... vet inte hur jag ska förklara!
först elin, sen modellagenturen och nu tv till och med! vart ska de sluta? en sak är iaf säker. allt jag gör det står jag för.
som jag alltid har sagt ( man är den man är, inte den andra vill att man ska vara ).. men det känns skönt alla ni som finns omkring mig nu ni kommer aldrig försvinna. grabbarna på gummi, elin, ja villka mer ska jag nämna polarna. kim kuken englund grabben som jag tillbringat två hela sommar med. dom sommrarna är oförglömliga. specielt i sommras! vi gjorde så sjukt roliga saker. ja krogen varje dag i stort sett haha men aså att ha en polare som kim vid sin sida är fan inte dumt!
 
lite picher bilder från nya och gammla tider:D


Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback