kalass=)

söndag morgon. har sovigt bra.
men fick ett samtal inatt av Nicklas på jobbet..
- ööööh vart äru ? kan du hämta oss!
: ne ligger och sover. och så är jag i stockholm.
- vafan tråkmåns. hörs grabben hej.

haha så hade han snackat in på telefon svararen oxå. jaja igår va vi ut och käka middag på en resturang kommer inte ihåg vad den hete men det va hur myyyyysigt som helst=) litet ställe men de va mycke folk. fan fick nån jävla svet atack när vi kom de va hur varmt som helst. och jag fick panik men elin lugna ner en efter ett tag. lovar de va minst 30 grader där inne. efter den mysiga middagen gick vi och hyrde film på s:t eriksplan. sedan gick vi hem och kolla på filmen ( Barnhemet ) den va ganska bra.. och idag blir det kalass för hedvig hon fyller 8 år.. hedvig är då elins systers barn. elin är hedvigs moster:) kanske vart lite yrt där men aja:) så jag åker nog hem imorogn. sista veckan på apun. sedan skola! sedan lov. sedan ja sista dagen i år så fyller man juh år och de är 24 dagar kvar=)

elin sedlinger, du ska se dig själv när du sover. du är så gullig=)  älskling du är allt för mig!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback