min födelse dag idag:) 19 år!

ja då var de den stora dagen idag, det var 19 år sen andreas alexander tano kom till världen! dagen då alla stod stilla, aa shena! höres så vare nog inte men jag kom ur mamma iaf! fick kaffe och ett ljus på sängen idag av älskling :D mys så fick jag huuuur shysta skor som helst!

aja kunde inte ladda upp bild på skorna:S vete fan kunde inte ens logga in på bloggen i morse! knass.

idag är jag inte 100 på vad som händer. elin är och jobbar iaf. som vanligt.. danne och elli kommer över ikväll iaf så ska vi äta middag och sen troligen till kungsholmen på fest. men vet ej! få la se vad som händer! eller vad säger du?
hoppas iaf på en grym nyårsafton. fan man fyller ju år oxå!:D

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback