tano trötter

trött var förnamnet och efternamnet kan jag inte ens utala. vasegt att gå upp i morrse. älsklingen ringde och väckte än:) så vart väckt på ett bra sätt av en underbar person iaf:) skulle köra axlar och bröst på gymet men pallade bara köra axlar så otroligt trött! fattar inte tycker jag sover jämnt men tydligen sover jag för lite eller för mycke.... hehe fick numret till Nicke som jag hade på fritis och han jag gjorde min låt med:D ska träffas nästa gång jag åker ner till sthlm:D ska bli ruskigt kul iaf...

idag blir det lugn. bara va hemma och chilla, inte varje dag man gör det:)
fan det börjar närma sig inspelning är otroligt nervös men ska bli ruskigt kul:)

elin, du betyder så otroligt mycke för mig, snart tillbringar vi några veckor tillsammans och den 19 februari åker vi till spanien=) du är allt för mig älskling!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback