the weekend.

fredagen drog jag och kim till sandviken på lucia innebandy. va väll sådär skapligt kul hoppade in och spelade 2 matcher som ute spelar:P haha ah inte den bästa... kom väll hem vid 3-4 tiden trött som ett ass.

lördagen åkte jag och gabbe runt havla stan för att få tag i biljeter till Brynäs VS Djurgården. haha dalit matchen kunde inte bli bättre.... på kvällen ja då drog jag till brynäs och möte skarp och CO sedan hangeloose bar. va där ett tag sedan drog jag hem och sov. gick upp tidigt i morrse och åkte och plåta med den otroligt snälle omtänksame fotografen Fredrik. haha började bra iaf försov mig så vaknade av att fredrik ringde och stod utanför så då vare bara att skynda sig!
plåtnignen gick bra. hoppas på bra bilder villket de såg ut att bli.... tack för en lyckad dag Fredrik!

nu har jag precis skrivigt klart allt med apun. va sista dagen på workout Center i fredags.

nu blire till at tare lugnt kanske kolla på någon film sen..

elin<3

Kommentarer

Skrivet av Jonna

Du sög ju på lussen ;)

2008-12-15 @ 23:30:09
URL: http://frokenjonna.blogg.se/
Skrivet av Stefan W

Tjena, en till 19-årig kille som bloggar! Kul !

2008-12-15 @ 23:36:49
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Skrivet av tano

haha jonna, jag spelar inte ute. jag står i mål igentligen :D haha vare ni som stod och kolla sista matchen ? :D

2008-12-18 @ 17:45:05
URL: http://andreastano.blogg.se/



Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback