work work work

ywa det var någon dag sen jag skrev.

julen var iaf trevlig och mysig:) fick fina julklappar av älsklingen:)

åkte ut till markim där kims pappa har sitt hus. vi jobba 10 timmar igår jag och kim och 10 idag. fråga med hundögat om jag fick låna bilen idag och åka och sova inne i stan här hos elin och det fick jag bara jag kör lugn viklet jag gör, vill inte bli av med kortet som jag kämpade med som bara den... så nu blire väll mys framför någon film:) ska köra elin till jobbet isamma sväng jag åker ut till markim så blir det jobba imorgon och på tisdag sedan blire lugnt för på onsdag är det en stor dag för andreas fyller 19 år..



elin du är allt! glöm aldrig det.

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback