den stora dagen

sagen började med att man fick höra att man luktade ( My little ponny ) av älsklinge haha jaja så de kan vara. men de va håret som luktade så! vet inte varför vi är uppe nu? :S elin ska precis ut och gå men jag har inge sådana kläder med mig. känner mig nervös!! för idag ska jag på Casting för ett tv program.. men får du inte veta... hoppas iaf att jag kommer med!=) you knowe tano the tv star;) haha ne de där va ego, ego så de stängte om de! pappa kommer och hämtar mig vid 13.00 så bär det av dit! jag skickade in ansökan i förgår så ringde dom igår? de måste väll betyda nånting?! :D hoppas iaf de. ne nu vare mycke tjat om de! haha!!! åker hem ikväll igen och imorgon direkt efter skolan så åker jag ner hit till sthlm igen! känns bra. men måste fan till skolan! näst nästa helg blir det plåtning i uppsala med Fredrik=) hyvens kille de där. trevlig, lätt att snacka och arbeta med! hoppas på fina kort igen!

elin du betyder så otroligt mycke för mig... du fattar inte, älskar dig!


snart kommer pappa och hämtar mig så ska jag åka på den där castingen/mötet eller vad de nu är. är så otroligt NERVÖS!!!!! hoppas hoppas verkligen att jag kommer med! skulle vara en sådan upplevelse. jag är ju en sådan person som inte har några gränser! eller vad säger ni?
när jag cyklade och åkte fiddy så fick man höra jämnt att man va hjärn död eller helt cp i huvudet! haha aja hoppas iaf det går bra iaf:D
skriver kanske lite ikväll om hur det gick;)

haha jaa det gick väll bra på castingen, fick fylla i en formulär med massa frågor från allt mellan himmel och jord! sen vart jag video intervjuad av en tjej, jag fick presentera mig och så ställde hon frågor mellan himmel och jord igen:P så fick ajg göra en sak men det kanske jag inte ska gå in på..... men iaf dom skulle höra av sig så jag hoppas värkligen att jag kommer med!! jag är en sådan person som inte har några gränser!
direkt efter jag va på castingen satte jag mig på tåget hem till gävle och åkte och jobba. och nu sitter jag här hemma. drar ner till älsklingen imrogon igen! vi ska boka resan till spanien om den finns kvar. men vi åker iaf den 19 Februari=) ska bli kul!:D

aja höööres:D

Kommentarer

Skrivet av amanda

lycka till

2008-11-06 @ 15:31:42



Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback