fin va man oxå;)

förlåt mina trogna läsare! har inte hunnit med att skriva i bloggen i veckan, vart så mycke + att älsklingen har vart upp..

HAHA fan de är tur att man modellar;) va juh ruskigt snygg på körkortet fick de idag:D så jävla skönt att ha de....  menh ar bara kört bil en gång :S blir till att spara pengar nu så man kan köpa sig ett vråll åk!
ja så har jag APU på Workout Center, slappt men kul på en gång man träffar så mycke människor. sitter för det mesta i kassan. så har jag lärt mig att sälja gym kort. så fixar allllllting sjäääälv nu ;)

blir min första lugna helg nu på några månader ingenting inplanerat tar den som den kommer!

heeeeeeeeeeeerå!!!

 


21.07

ja nu sitter man hos kim och ska snart dra på träning:) kolla in på htt://www.nordiskakrigarna.blogg.se

vist - va? HEEEEEERÅ!

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback