fyfan!!

fyfan när jag hade följt med elin ner och tagit nyckeln av henne för hon skulle åka och jobba så när jag kom upp började jag känna mig kallsvettig och känna mig yr. precis när jag skulle gå genom dörren till hennes rum svartna det till och jag svimma och slog i huvudet i väggen:S när jag kom till medvetandet så låg jag över tröskeln och halft på sängen:S och hade nå grymt jävla ont i huvudet!!!!!

aja ringde jimmy my brother. killen som va med på BB när jag föddes. har känt killen sen vi bajsa i blöja och snackade  GAGA eller vafan man ska säga... vi har inte haft så mycke kontakt men hoppas det blir bättre med de nu när jag är så mycke i sthlm... ska iaf bli najs att träffa han, vi ska ta en fika och snacka lite skit:D aja lär hoppa in i duschen nu... och min älskling jobbar till 18.00 så henne får man pussa på senare:)

elin, du betyder så otroligt mycke för mig..



yeye gick till stureplan och fika med jimmy, fan härligt att träffa grabben igen.. de va minst ett år sen vi såg senast. ton en kaffe latte satt och snacka om allt mellan himmel och jord! så grymt skönt! kan fan inte sancka med någon annan på de sättet vi kan sancka, de är väll bara för att vi känner varandra in och ut... men vad vet jag?  nu sitter jag och väntar på att elin ska komma hem. leif håller på att laga mat. luktar gott iaf:) imorgon bär det av hem till gävle=( inget jag längtar efter om man säger så men på fredag åker jag ner igen till min pääälskling:D så hörde jag att de va snö i gävle.. här i sthlm är det bara kallt.... aja hoppar du som läser min blogg har haft en trevlig helg, för de har iaf jag haft. har trillbringat den men min underbara flicka:)

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback