Hemma i gävle

ja då var man hemma i Gävle efter en helg med älsklingen i stockholm. ko ner i fredags i helgen va vi i vallentuna hos elins mor.. i fredags var vi på middag med Linda, Danne, Elli, och 4 till jag inte kommer ihåg vad dom heter. men de va trevligt som sagt. haha men linda har juh iaf inte ett boende långt från stan!
Lördagen vart lugn... både elin och elli jobbade så jag och danne tog oss en promenad ner till vallentuna centrum och köpte oss en KEBAB och så satte vi på American Gangsters=) skaplig film dedär;) på kvällen vart det en jogging runda med elin, hurtigare tjej får man leta efter, helt sjukt! men de är bra för då får hon igång mig oxå(A) södagen vart lugn, hur lugn och skön som helst!



Elin,
I hope you understand how much you mean to me! everything you said at the weekend, I understand you! but everything I say will chub my heart! everything I say, I mean, otherwise I would not say it to you! Elin Sedlinger, I love you so much! when I'm not with you, it's so incredibly empty! thinking of you almost constant all the time ... hope you understand! you are my all!

i morrse precis när vi hade gått upp och skulle åka och lämna mig vid tåget.
toker elin är lite trötter:)

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback