hos pälsklingen

åkte ner till älskling direkt efter jobbet igår.. det har vartit en tung vecka om jag får säga så, har jobbat mer än jag har sovit..... igår skulle elin ut med några tjej polare så. linda elins polare undra om jag inte skulle med dem så hakade på dem ut.. va kul iaf:) tobbe lika rolig som vanligt, haha villken jävla diskution vi hade när vi skulle hem jag danne elli och linda och den sista kommer jag inte ihåg vad hon heter. säger bara brunsnoken och rödsnoken! vi hade roligare påväg hem än när vi va på ROCK som stället hete vi va på=)

idag lördag har jag vara tagit det lugnt leif väckte mig vid 13 tiden. skulle hjälpa han att åka och slänga en soffa. sedan sov jag en timme och nu sitter jag här och väntar på min älskling=)

elin betyder så otroligt mycke för mig. under dom här två veckorna jag inte har fått träffa henne har det vart så jävla tomt=( men igår när jag kom till centralen så tänkte jag - fan måste köpa en blombuget! =) och det gjorde jag. och de uppskattades oxå :D

Elin, älskar dig så otroligt mycke!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback