måndag

åkte hem från elin i morrse. va inte alls kul=( sen när jag kommer till skolan så är de ju så jävligt att jag inte skulle behövt komma fören 20 i 1:@ tror du man fick lite utbrott då! aja de är som de är. efter skolan vart det jobb igen.. blir till att jobba hela veckan direkt efter skolan. nu ska jag bara göra kalrt lite inför morgon dagen. och sedan vänta på att älsklingen ska ringa seeeedan sussa!!


Elin Sedlinger, du är flickan! du är den där speciela flickan..
flickan som har allt! flickan som är så otroligt jävla underbar..
 flickan som jag andreas alexander tano älskar! Elin du betyder så otroligt mycket för mig, glöm inte det..
när jag inte är med dig så är jag villsen..
på dåligt humör. men direkt när jag ser dig blir jag glad...
Du är magisk!


that´s love!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback