onsdag

har väll vart som alla andra onsdagar förutom att man har APU på Workout Center, min handledare André är sjukt rolig! grym kille BTW..  killen med humor. hehe jaja gyma innan jag börja som vanligt skönt som fan om man får säga så? vad vet jag, " BF " kanske klagar inte fan vet jag... i helgen blir iaf ner till älsklingen.. och kanske jobba hos kims pappa.  få la se men ska iaf mysa med pälsklingen=)  nu blir väll bara till att vara hemma. vart ingen träning..
skulle fan behöva komma iväg och köpa jul klappar men de är så jävla tråkigt vad ska man köpa åt alla? seriöst? har inte äns en aning om vad jag ska köpa till elin?:$ nå förslag?  få la se vad som finns i det mjuka/hårda packetet. hon kommer juh iaf få ett hårt packet som jag vet nu iaf höhö...  fan va tråkigt man kan ha de en onsdag kväll. seriöst om en timme börjar Efterlyst med Hasse Aro. and then the big one, Råbert ashberg han är fan kung han. lite grym, lite respekt alla har för han. haha skulle vart som han or nor. aja ska inte dryga ner mig nå mer på er haha eller ni som drygar ner er på mig ? eller aah shena heeeeerå..


elin, du är en tokig toker som andreas älskar!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback