säger WEEEEEI igen:D

idag va de utflykt med skolan.. vi åkte till Södertälje söder om stockholm. vi skulle besöka tomtit. men de va sisådär.
men på vägen ner så ringde Mastiff Television och sa att dom ville träffa mig igen... så ska ditt på söndag:D:D:D:D fyfan va glad jag vart:D hoppas jag kommer med i dedär tv programet:D skulle vara en sådan jävla upplevelse:D
nu blir det lugnt fram till halv nie då hämtar kongen mig så bär det av till träning. 

ja här har ni laget som inte förlorat en match! MAMMAS POJKAR

Nyhetsarkiv

sjätte härliga vinsten!

sex matcher spelade sex vinster, full pott med andra ord!
idag spelade vi emot Gorbatjov och det blev en vinst med 10-2 som gav oss 3 underbara poäng! mycket tack vare målvakten Andreas Tano som var som en vägg i målet, storspelade idag! härligt grabben!

Publicerad: 2008-11-11 22:53:00 

kongen jag blir rörd:$

elin är min toker:) min älskade tokigatoker=)

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback