söndag kväll

yes då var änu en helg av klarad, har faktiskt gjort ganska så mycke i helgen....
i lördags va jag och elin i uppsala, jag plåtade. och i slutet tog jag och elin lite par bilder=) fick ett sms av fotografen Fredrik och där stod de att bilderna vart bra på ett vist par;) de tror jag oxå! det gick bra som vanligt. Fredrik är shyst rolig och lätt att jobba med! hoppas på bra bilder. det kanske kommer upp några bilder här senare:) och resten av lördagen så tog vi det bara lugnt, käkade kina mat:) sen kolla vi på film och myste....
och ja söndagen:D va på Mastiff Television idag och ja det gick bra:D fick tävla mot en kille och jag vann=) hon intervua mig igen ställde 1000 frågor. men aah kanske är lite tjatig men jag hoppas jag kommer med:D
sen resten av dagen har vi bara tagit det lugnt.. och nu ligger vi och kollar på Ladder 49 min älsklings film :D den är kaaaanon super bra:D
och imorgon går tåget 06.49 till gävle... börja på APU:n imorgon på Work Out Center! ska vara där i en månad. så det blir väll till att gyma varje dag... yes yes har haft en trevlig helg i övrigt.. konstig har juh tillbringat den med världens underbaraste flicka.. och den flickan är min underbara tokiga tokigaste elin:) den flickan är så otroligt jävla underbar. nu ligger hon i soffan och filmen har börjat... hon är allt! elin, jag älskar dig!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback