hihi mys

ja då kom man hem från skolan för ett tag sen. nyss ätit och så, händer inte mycke idag heller vi va upp till Hemlingby och hade lekar hur kul som helst!

fyfan va drygga ni är!  skriver ut 50 st modellbilder av samma bild. och  så sätter dom upp hur många som helst och sprider ut alla på Barn & Fritid! sancka om att inte ha nå liv! seriöst! ge upp ni är bara dryga!

hehe ringde elin på mobilen men hon svara inte. så kom jag på en briljant idée.. jag ringde till Zara där elin jobbar så gjorde jag de och hon vart hur glad som helst när hon hörde att de va jag:)  fråga henne om vad hon tyckte om sällskap ikväll och de lätt kanon sa hon=) så efter korp matchen bär det av till min underbara flick=) aja ska väll försöka plugga lite teori nu.


eeeeelin tycker om dig toker:D


Kommentarer

Skrivet av Fredrik

Stå på dig Andreas. Hoppas dina riktiga vänner ställer upp för dig. Sådant här gör mig förbannad. Om ni som gjort detta läser inlägget så är detta ett klart fall av avancerad mobbning som en seriös skolledning bör agera mot. Inte ens lärarna på skolan kan missa 50 bilder. Hur tror ni han känner sig. Skärp er fegisar.

2008-10-07 @ 22:08:49
URL: http://andreastano.blogg.se/
Skrivet av Fredrik

Ursäkta alla bloggvänner. Har aldrig tidigare kommenterat en blogg och det blev fel i mitt tidigare inlägg gällande URL:adressen (ska inte stå någon sådan) för jag har ingen bloggsida, men resten gäller fortfarande.

2008-10-07 @ 22:51:26



Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback