in El Stockholmo.

ja då är man i stor staden och hälsar på flickan... åkte ner igår och som vanligt hade man tur med tåget... först är 15.30 tåget inställt så vi får ta tåget som går 16.30 sen när vi väll kommer iväg så blir de förseningar och vi blir stående på arlanda. aja nog om de. tåg och jag de funkar inte...

elin hämtade mig i Upplands väsby myspys. åkte hem till henne lagade mat.
hehe vi hade de sååå otroligt mysigt. så duckat fin och allt, så dricker vi ölen ur burken så säger elin rätt vare va som
- ööh skål:D här har vi gjort en mysig middag och så dricker vi ur burken. elin du är en underbara flicka!
sen gick vi och hyrde film i spööööööö regnet! lovar de vräkte ner.
kollade på dom och bara möss.

elin de du sa inatt de värmde........
du förstår inte!!!!!!! känns såååå otrolgit jävla bra!!!!

tycker om dig såååå otroligt mycke Elin! du förstår inte.

ikväll bär det av till en av elins polare inflyttnings fest. sedan utgång.

men ha en trevlig helg allesammans=)



20.51 är klockan nu.....


vi har precis ätit en mysig middag jag Elin och Elins syster och syster dotter..
vi gör oss i ordning nu för party. de bär av till södermalm där elins polare har inflyttnings fest sen vet jag inte vart de bär av. de visar sig..... hoppas på en kanon kväll =)

Kommentarer

Skrivet av Syster.

Ojda, inte visste jag att du va sådär sensitive ;P

2008-10-05 @ 13:54:08



Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback