in the school, weekend wear it to the big city

yeyeyeye....
kan juh börja med att jag hade hur tråkigt som helst igår kväll! seriöst är man uttråkag om man drar ut 22.00 och joggar? tror de är pga att jag försöker sluta snunsa. men men 2 dagar nu " STOLT " hoppas fan att jag klarar det! men men sitter i skolan nu börjar om 40 min sen bär de av till the big city, till den underbaraste av dom underbaraste elin=) så ikväll blire en ruskigt myskväll;) middag, film, och massa pussar;) kan inte bli bättre, och de bästa av allt de är juh elin;)

mike TACK TACK TACK för den snygga designen;) vi sancka igår jag och mike, vi va ganska mycke förut.... men sen med åren har det blivigt att vi inte har sets eller hörts. men nu skare bli ändring på det! haha kommer ihåg 2004 tror jag det va. när jag bodde själv i andersberg. jag mike runborg röjde runt på stan på natten när allt folk dragit hem från cityfesten, de va tider de.. men men kul att ha tagit upp kontakten iaf:D

mike, you are a friend you can trust





Elin, you are the most wonderful person there. so fucking beautiful! me like you so much, your andreas tano

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback