is it love?

is it love? yes it is!
kan bara beskriva helgen med ett ord.. underbar!
kunde inte har vart en härligare helg, tillbringa den med min älskling! vi har hunnit gjort ganska mycke, fredagen tog vi de lugnt, lördagen middag med hennes familj och sedan utgång med hennes vänner, söndagen var det lugnt. jag träffade fotografen Per och fotade lite i centrala Stockholm, hoppas på shysta bilder!(Y)
igår kväll gick jag och elin ut och gick, gick till slotet Trekronor... vi stod där och myste! vi kollade ut över ridarfjärden, ganska fint med alla hus när det är mörkt! under promenaden pratade vi om allt!


Det går inte beskriva hur mycke jag tycker om elin, hon är så otroligt jävla underbar på alla sätt! 
 Elin Rebecka Dessiré Sedlinger, jag älskar dig!:$

säger bara TOOOOKER!!!!!

20.00
trött känner mig dålig:(
men men bara kämpa på. de är tomt utan min älskling:(
ska väll lägga mig om ett tag och kolla på tv och hoppas på att må lite bättre imorgon.

saaaaaknar dig tooooker<3


Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback