jobbjobbjobb

är på jobbet nu, har snart lunch... kolla på boknings listan och det blir till att jobba över hela veckan!! så äre så det finns att göra men skulle naturligt viss vara mycke mysigare och roligare att får tillbringa kvällarna med älsklingen men så blide det inte pga jobb=(  känner mig bättre nu iaf är bara så otroligt hes, låter som en gubbe från 1600 talet! aja nu kommer det jobb. porten åkte upp...


elin, saknar dig så jävla mycke snart vart ifrån varandra i 2 helt otroligt tråkiga jävla veckor!


20.30

kom hem för ca timme sen.  HELT SLUT  !!! ska väll lägga mig sanrt och spela lite PS2 köpte 4 nya spel idag=) yeye saknar fortfarande min älskling=( så jävla tomt utan henne. förstå om de inte hade vart så mycke att göra på jobbet då hade älsklingen min vart här nu=) men så äre inte =(=(

elin. älskar dig!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback