looove

igår träffade jag jens inne i stan här i sthlm, gick och fika sen käka vi en varsin keeeebab :D hur gott som helst! efter de mötte vi elin... jens skulle vidare till biblioteket, så jag och elin drog hem. sedan bar det av till vallentuna till elins mor. middag och kalass=)
sedan vart det utgång med elin vänner... vi hade hur trevligt som helst. va på nå ställe först sen gick vi vidare haha och säger bara det. har sätt världens bästa dansare, han va så otroligt  bra!! ( NOOOOT ) på vägen hem gick jag och elin och pratade om allt mellan himmer och jord! så rätt vare är så säger elin....

tycker om dig så otroligt mycke, jag älskar dig!:$ kanske huuuuuuuuur gulligt som helst!!!! så stanade jag henne och vände henne till mig och sa
- vad sa du? säg de dör igen. så vart hon generad heller hure stavas.
: jag älskar dig!
åååååh vill tillbaka till den stunden. att höra henne säga de va nå specielt! allt känns så otroligt bra. vi är på samma nivå om man säger så!


elin, jag älskar dig!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback