lördagen

dagen började bra. spelade korp innebandy med mange och C/O. stor spelade i mål, vi vann med 9-2 släpte in 2 skit mål rent ut sagt! fattar inte alla dåliga skott släper jag in men inte dom bra skoten:S aja ska försöka fin slipa dedär;)

efter de åkte jag hem duscha gjorde mig i ordning åkte hem till tränaren ronnie och hade lag möte gick väll bra.... lite sanck inför kommande sessong. blir hård träning nu... minst 3-4 jogging pass i veckan för min del, sen gym på det. så det blir nog kanon! snacka nyss med älsklingen hon kommer upp imorgon och hon har med dig DVD:n från Tim Hartley showen=D längtar kanske hur mycke som helst efter att se den, undra hur man ser ut?! ser man förjävlig, fånig, vilsen? hehe de återstår att se:D
och en sak till har iaf klippt gräsmattan för sista gången i år!

HEEEEJ DÅ SOMMAREN!

nu snart får vi gäster. börje och brittmarie kommer över på middag, luktar ganska gott nu när jag sitter här vid datorn uppe i hallen! efter maten blir det FOOOOTBOLL!


fotograf: Dominic Hedgecock

Sverige VS portugal.
vem ska dominera Ronaldo eller Zlatan? åter står att se;)


sen blir jobba på
Hangeloose Bar

ha en trevlig lördag kväll;)

Elin, tycker om dig sååååå toker mycke:D du är min tokerälskling<3

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback