sällan jag

ja vafan ska man säga UL NI SUGER!  helt ärligt ni suger verkligen på att göra ert bästa för era resinärer! 5-6 minuter innan tåget avgång säger ni i högtalarna att tåget är inställt pga brist på tåg de borde ni ju veta långt innan! så sätter ni inte in extra bussar eller nånting! 

aja nog om de vaknade upp i morse breve världens underbaraste flicka, de va mysigt! hon är så grymt jävla otrolig söt när hon sover och är ny vaken!=)
en helt vanlig dag i skolan idag, men de va inga bilder uppe idag tur för dom de!
tog en promenad hem från skolan riktigt skönt, fint väder oxå solen sken som aldrig för=)
efter maten la jag mig på soffan och skulle snacka teori med Pappa Lasse. slutade med att jag somna! helt slut!



Elin Sedlinger, tycker om dig såå otroligt mycket!<3 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback