tröttare än tröttast själv .....

ja vad ska man säga. tröttare än tröttas själv? ah det kan man säga att jag är helt galen vecka 12 timmars pass måndag, tisdag, onsdag och idag torsdag 13½ timme varte! kom hem strax efter 20.30.. det är sååå sjukt mycke att göra på jobbet! finns inte en lugn stund! nästa vecka blir jobba oxå direkt efter skolan... kommer vara lagomt slut sådär tror jag.
imorgon blire iaf inge 12 timmars pass, senast 16.00 för 16.30 går mitt tåg ner till storstaden och till min älskling, saknar henne så otroligt jävla mycke! har inte setts på 2 veckor nu.... och jag säger då de, dom här två veckorna har vart toma. när jag är med elin kan jag slappna av, känna mig lugn, trygg. min flicka är så otroligt jävla underbar! finns ingen som henne! elin älskar dig!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback