vad har hänt?

fattar inte är såå grymt trött hela tiden! de kanske beror på att vintern än på väg eller aah vet inte! trött är jag iaf. håller på att somna på varje lektion! inte bra andreas alexander tano!
idag på Owes lektion hade vi kommunikation de är som vanligt alltid roligt på Owes lektioner! han tog ut 5 frivilliga och jag va en av dom. vi skulle gå på en anställnings intervju och den seriösaste personen i klassen va han som skulle vara chefen som skulle intervjua! Kevin, finns de nån roligare kille ? tror fan inte de! haha.. han skulle inte anställa mig iaf. men klassen skulle gjort de! TACKAR TACKAR;) haha nog om de. sitter hemma här nu och funderar på att gå ner och dricka kaffe! är så rastlös så de är helt sjukt ått de! och inte har jag snusat på 2-3 veckor heller stoooolt=D

jag och BG in skolan.  bilden till höger, de är till en pjäs vi ska göra!


saknar min älskling oxå! men ska ner till storstaden i helgen dåå blire myspys!:D<3


Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback