work

nu sitter jag och pratar med älsklingen i telefonen, blir glad bara att höras hennes röst! hon betyder så otroligt mycke för mig! tror inte hon förstår de;) eller vad vet jag igentligen?! ingen ting som vanligt!

idag har jag jobba på volvo med gubbsen på gummi... hahahaha mitt i allt ska jag lägga upp benen under datorn och får SENDRAG!!! och börjar skrika och elin ba -  vad händer vad göra du ? 
: fick sendrag!! och skriker som en tok!

haha jaja nog om de. de va iaf mycket att göra på jobbet börja 07.00 och kom hem 19.05 så de vart 11 timmars pass idag. och resten av veckan kommer det bli över tid oxå såå elin kommer inte för chefen sa att jag skulle jobba över hela veckan såå har itne träffat min älskling på 2 veckor! och jag saknar henne så otroligt mycke!! fattar inte känns så jävla tomt utan elin, du är mitt allt gumman! hoppas du förstår det! vad skulle jag göra utan dig? sedan vi träffats ser jag allting på ett annat perspektiv, allt är mycke lättare på något sätt.

aja nog för ikväll ska lägga mig nu upp och jobba imorogn.. och i Februari så blir det troligen spanien med ääälsklingen:D sov gott mer er alla!


ELIN, ÄLSKAR DIG !!!!!!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback