yeyeyeye

vanlig fredag förutom att man inte ska till pälsklingen:(

gick till Volvo efter skolan och sancka om jobb, ska iaf jobba vecka 44 och kanske nästa fredag. så det ramlar in lite peningar!=) haha nicke nicke nicke, villken lirare:D de första han säger är som vanligt  ( SHENA STEEEKAN ) vet inte vart han har fått de ifrån men aah. och patrick och cheffen ska vi inte snacka om. patrick kan man säga är som en bror och cheffen magnus är som en pappa, men de är sant, lite så äre iaf! grymt kul att jobba med dom iaf. sommar jobbat där två sommrar och jobbat extra under rucherna. trivs bra om man säger så!

efter jag vart där gick jag hem och käääka, fick desutom käka själv:( nobody home! dom är iväg till jämtland med Morfar:)
ska iväg nu om ett tag och ta en öl med adrian och chilla!

haha hitta en gammal bild sen jag adrian och chrille va ut efter jag fyllt 18.



elin, tycker om dig toooker mycke! du är bäst!<3

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback