de var inge fara!!!!

daagen började med att jag fick ringa först till norrtulls vårdcentral så ringde dom tillbaka efter ett tag, då visar det sig att jag ska till A-bergs vårdcentral. så fick jag ringa ditt, och med lite tur så fick jag komma på en gång.
skööönt! de va ingen fara med knät, jag kan fortsätta träna som vanligt även fast de gör ont, de hete nånting, han rablade upp namnet så otroligt fort och jag frågade om han kunde säga de igen men kommer ej ihåg det. de va nånting med bråsk i knäleden blablabla. men ska iaf kontakta en sjuk gymnast snarast möjliga sa han, och nu sitter man i skolan och börjar inte fören 14.10 och slutar 17.00! kul jul! men jul äre inte långt till om man tänker efter. de här året har gått så otroligt jävla fort men aa de kunde ju ha vart bättre om man tänker efter! men men livet är som de är upp och ner! men nu gåre bara ner för känns det som! ska börja jogga uppför nu har jag tänkt mig!


nu sitter man bara framför datan och dunkar lite bland musik. va till hemköp för ett tag sen och köpte en chips påse, en 1½ liters socker dricka, såååå otroligt gooood:D och en påse CASHEWNÖTTER!  så blir väll mysa framför tv:n ikväll. men imorgon bär det av till sthlm :D:D:D:D ska blir ruskigt kul :D:$ så tyvär mina blogg läsare. hinner nog inte skriva någon ting imorgon men ska försöka hinna skriva någon rad i från skolan om jag som sagt hinner!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback