home agen

ja man kan juh säga att det var blomfredag i igår, iallafall i Stockholm! när vi gick genom staden så kom varanan människa med en blombukett och jag skojar inte! vi bara gick och skratta! så vi trodde att de va blomfredag!:D
tog tåget ner till sthlm igår och möte elin:) vi vandrade runt på stan, jag införskaffade mig ett par Disel jens, ett stycke tröja och ett stycke luv-tröja! skiiiiita snyggt söru:D sedan gick vi på Bio WANTED! kanske hur bra sin helst! en oförglömlig fredag!  miss you!



nu snart bär det av på match, och jag säger då de, idag blire kämpa tills man har blodsmak i munen! vi ska tammefanimej vinna idag! hoppas bara att det går vägen! 

               OJ OJ OJ OJ OJ :D ÖVERHÄRDET IK`S FÖRSTA HISTORISKA 3 POÄNGARE!!!!  VI SPELADE GRYYYYYMT BRA!! 1-0 RÄCKTE FÖR FÖRSTA SEGERN! 
bra kämpat grabbar!

ska snart dra och jobba, hoppas på mycke folk!
Working at Hangeloose Bar tonight!






 


Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback