in the skoooowl

ja nu sitter man och har Hälsopedagogik inte så roligt, men funkar.
patrick på jobbet ringde och fråga om jag ville konmma på kalas efter som han dotter fyller år, så det blir en sväng dit och äta lite bulla och tårta. sen blire hem och plugga, OM JAG ORKAR SATT SÄGA.

en sak jag vart förvånad över nu är att de är ganska många som läser min blogg, men ingen kommenterar eller skickar medellande:D hehe aja hoppas ni gillar att läsa de som skrivs, kan juh inte påstå att jag är någon bra skrivare, lite felstavat lite här och var, men de är PGA min Dystelexi så nu vet, så ha inga fördomar;)

 

kom hem från Patrick för ett tag sen, grymt goda bullar måste jag då säga! MUUUUUUMS:D så var Otto där en till kille som jag jobbar med ibland, grymt kul måste jag säg, va faktist kul att träffa dom har inte sett dom sen i sommras. om jag ska vara ärlig så vill jag faktist hoppa av skolan och börja jobba, SÅÅ GRYMT JÄVLA TRÖTT PÅ SKOLAN! skulle vara så skönt att börja jobba de där med att sitta i skolbänken hela dagarna är inte min grejj liksom. aja de visar sig vad som händer!
nu snart blire väll lägga sig i sängen med en POP-CORN SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL OCH LITE SAFT! kan inte bli bättre tycker jag!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback