mys

hann aldrig skriva nånting igår SORRY!:$
men iaf igår efter skolan drog jag ner till storstaden och träffade elin! haha de första hon typ sa va. - andreas, de är inte en blommdag idag:( sååååå otroligt jävla gullig:D promenerade hem till henne lämnade min väska sen gick vi en sväng på stan, fikade på nå caffe vid sägelstorg. sen gick vi och käka på nå caffe där elins polare jobbar. säger bara GOOOODASTE RÄKSALADEN! den smakar nå gudomligt gott, helt sjukt:) sen gick vi hem till henne och kolla på tv med hennes syster och hennes systers dotter, hon va lite blyg för mig, men grymt söt:) sen kolla vi på film Silent Hill tror jag filmen hette om jag inte mins fel.

Och idag fyller "plast" morfar 80 år:) GRATULERAR


Elin, you are so incredibly bloody wonderful. you do not understand! when we are in bed and you sleep, you will see yourself so incredibly cute ... miss you already! me like you!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback