skol-sm ut tagning,

dagen började väll sådär, sovmorgon och så höll man på att missa bussen skulle vart kanon, gå till plugget i de här skit vädret! "JIPPI" vart som vanligt en baget och en latte på Två Kockar när man kom till skolan, vart inte så mycke gjort idag heller. satt och vänta hos skolsyster en halv timme PGA mitt jävla knä som aldrig blir bra, blir bara värre och värre. så ska ringa vårdcentralen imorgon och boka tid för en undersökning, fan kan knappt gå i trappor!:( men men på fredag blire kul:D drar ner till sthlm över natten!=)  

ja och sen till de roliga de va skol-sm uttagning till fotbollen, gick de bra? nej de gjorde juh inte de, vet inte varför men de kändes inte som om de gjorde de iaf! men de visar sig när Jonas Liv tar ut laget! snart blire väll käk hoppas jag hungrig som vara den! 



BTW, tänk på vad du gjorde,  och vad du sa! sen gör man sådär! kaaaanon (Y)

hoppsan hejsan hörs:D

SEEEERIÖST:O VAD HÅLLER SVERIGE PÅ MED:| BÖRJA SPELA 4-4-2 :O  NI FATTAR VÄLL ATT NI INTE KAN SPELA 3-5-2:S SERIÖST, SKÄRPNING TILL ANDRA:O

Kommentarer

Skrivet av Fotboll

Sverige börjar ju precis komma in i sin 3-5-2 uppställning och gör det riktigt bra. Grymt bra insiativ av Lagerbäck! Om Sverige ska ha någon chans i vm så är det med den nya uppställningen, krävs lite träning bara så komemr det bli grymt bra. Man undrar ju vad du har sett för Sverige matcher? ^o)

2008-09-13 @ 18:30:51
Skrivet av andreas t

jo jag vet att dom precis har börjat med det systemet! men spelade dom bra i första? jag tycker iaf inte det! dom skärpe sig till andra då såg de bättre ut! men självklart, dom måste träna mer på det! kolla nog på samma som dig skulle jag tro, men du verkar inte ha kollat på den! alla har olika åsikter!

2008-09-13 @ 18:57:45



Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback