sliten

party igår med kongen och CO! ruskigt kul hade vi:D jag martin & emil drog och köpte kebab och innan i gick sa kongen att vi skulle köpa en kebab ått han oxå. men de glömde vi så när vi kom tillbaka satt han med gafeln i högsta hugg och va hungrig! haha sen varte utgång. va faktiskt ganska trevligt:)
brochan va ut oxå så han och jag tog sällskap hem och på vägen möte vi kongen och dom, haha har inte haft så roligt på hur länge som helst! kongen va hur full som helst, så börja vi boxas och jag klumpig som man är snubbla på trotoar kanten:D de va en sjukt rolig kväll iaf!

nu blire att ta de lugnt. jobba ikväll. plåtning imrogon kväll, direkt efter jobba. söndag plåta i uppsala! fullfart!

ha en trevlig helg :)

och jag glömde bara sääga. elin, saknar dig toker mycke!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback