gym / bakfylla

kanon kväll igår! men kansek vart lite mycke för min del som vanligt:/ men men så de kan bli ibland!
vi satt på interpool i någon timme sen drog vi ner till heartbreak och dansa loss skiiiita kul:)
haha sen när vi skulle hema så börja jag ocgh chirlle typ slås vet ej vaför men aah gick bra iaf ringde han i morrse så sa han bara ny dag allt bra ? haha jaja, jag och julle gymmande imorrse i 1 timme ca sen tog vi en långpromenad skönt de oxå. nu sitter jag hos julle, vi försöker komma på någonting att göra men vete fan vad kim vill ut och ta en promenad med solbrilor och steka(H)  får vell se vad som händer och sker:)

slå en pling om ni vill leka med oss;)

Kommentarer

Skrivet av Josefin | Shadyblonde

Sv: jaa guud ja så jäkla härligt! jag ska börja sola så fort det blir lite varmare i luften :P Nu kan man iaf gå i skinnjackan utan att frysa häcken av sig!

2009-04-04 @ 16:18:39
URL: http://shadyblonde.blogg.se/
Skrivet av Josefin | Shadyblonde

du har blivit fotograferad utav matilda hammar ser jag :P

2009-04-04 @ 16:22:23
URL: http://shadyblonde.blogg.se/



Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback