heeelt slut

trött som bara F##N!!!! kom precis hem från jobbet. hur mycke som helst att göra. byte däck på alla Jetpack bilar idag, så det finns att göra:) nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen troligen hämta sanna på tågstationen:)
massa tokpussar=)

imorogn blir det skowlan sen jobba. vet ej hur länge men det visar sig.

haha sancka med min mamma idag så sa jag när kommer du hem till syster?
- den 23 nästa månad.
okej. hur länge blir du där då? fråga jag
- tills bejbisen har kommit.
jag ska klippa navelsträngen skrek jag!
-nej de ska du inte.
höru pucko det ska jag viste skrek jag får jag sancka med syrran
- du säger inte pucko till mig och för det andra ska jag klippa av den!!!! nu lägger jag på!
haha det roliga va att hon la inte på och så sa hon till syrran
- din bror säger att han ska klippa av navelsträngen och så säger han pucko till mig och då la jag på!
så ringde jag upp efter någon minus så svarar syrran så sa jag att morrsan inte hade lagt på så börja hon av garva.
och igår när jag och julle hämtade en byrå till syrran, så ringde jag och skratar, - SYRRAN! dörrarna åkte upp och byrålådan ligger över hela vägen tur att julle går bygg. HAHAHAHAHAHA ni skulle hört syrran då! FYFAN hon fick panik! jaja rolig vare kanske inte för er men för mig och julle:)

nu blir det en sköööön dusch!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback