helt död

ja då sitter man i skolan 1½ timme för tidig:O skulle ha elsäkerhet med A-klassen för att jag missade när vi hade med klassen. så kommer jag ditt så säger läraren att de inte börjar fören vecka 19! blir man less då? :O jaja

har jobbat hela lovet på volvo. vi var lediga från skolan igår så jobbade igår oxå, började 07.00 och åkte hem 20.10 så är heeeelt död nu. åkte hem och duscha ´snackade lite med mor och far. ska byta däck på pappas bil idag. åkte hem till underbarasanna efter jag va klar hemma. kolla på tv chilla:)
och nu sitter man i skolan när man kunnat sova! SUCK!!!

blir till att jobba direkt efter skolan idag oxå.. sen vet jag inte vad som händer kanske sanna:) så fiiin flicka måste jag säga:)

weee fick fälgar på jobbet igår ruskigt najs men däcken fick jag köpa själv men de gjorde inte så mycke:D bild kommer sen, det vart en helt annan bil med fälgarna! :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback