lördagen slutade med jobb

skulle vara film kväll men slutade med att jag och josef jobbade på Bluemoone bar, stod i garderoben. ganska najs faktiskt så snacka med en kille där igår och kommer troligen får jobba lite då och då. gick iaf bra tyckte dom.
kom hem från gymet för ett tag sen, jag och julle pigga som vanligt. gick till gymet och väll där körde vi rygg, sedan promenerade vi hem. hahahahaha när vi går helt tysta och är utanför ett hus så börjar någon visla så slänger julle ur sig  " jaså någon som fick komma till igår " så vart de tyst sen börjar han/hon visla igen så klämer karln ut sig " ah inte bara en gång " julle skön kille får jag lov att säga.
idag blir det bara lugnt. får se vad som händer men det blir kväller tidigt ska upp och jobba 07.00 på volvo med gubbarna:)

hoppas din helg har vart bra för de har min vart iaf:)

Kommentarer

Skrivet av Kim

WOHOHO! Jag har tagit en promenad idag iaf!

2009-04-05 @ 14:54:49
URL: http://www.kimlidberg.se



Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback