mätter

tror jag har mat upp i halsstrupen seriöst. Kristian lagade så god mat. och någon skaldjurs röra som smackade huuuur gott som helst:D sen när efterrätten kom så sa jag nej tack orkar inge mer. tror hon vart lite besviken men men orkar man itne så orkar man inte. ska byta däck på hennes bil imorgon och på farsgubbens.
sitter och väntar på S nu. sen blir det hyra film och äta lite godis tror jag(A)

ha en trevlig kväll alla ni som ska ut och supa förståndet av er. en annan ska inte ta en ml öl eller sprit!
SÅÅÅÅÅ JÄVLA NÖJD!

Kommentarer

Skrivet av daniela angeloni

tror du ? jag är riktigt osäker på mig själv, men jag ska försöka någon dag :) är du modell själv ? puss

2009-04-12 @ 02:06:33
URL: http://danielaangeloni.blogg.se/



Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback