mycket som händer

just nu är det väldigt mycke som händer och jag har inte alls haft tid över för att sitta vid datorn eller uppdatera bloggen, vad som har hänt kan jag inte komma ut med än så länge men, ah vad ska man säga. det är huuur kul som helst iaf. så det är inge negativt=)

just nu sitter jag hos faster i sthlm. bestämmde mig för att åka ner vid 20 tiden ikväll för att få sova ut imorgon och slippa gå upp tidigt. ska prov plåta för ett företag imorgon. och jag har försökt få kontakt med lennart på cosmodels men han varken svarar på telefonen eller mejl så ah vad ska jag göra?

hoppas det blir som planerat och att ingneting går fel! säger bara 11 - 19 Juli!!:D:D:D:D:D

sannis är i falun, men ses imorgon när jag kommer hem hon fyller ju år oxå:)

det har hänt så mycke så vet inte vad jag ska skriva! seriöst! ni får vänta och se!

och jag säger bara FREDRIK KRIGH! hur fan ska jag kunna tacka dig? :O det går inte!=O
de är du som hjälpt mig att komma fram. de är du som ställt upp i alla lägen!
jag är oerhört tacksam!!!!!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback