the day

jag och ellinor lämnade ju kristoffer och magnus på tågstationen imorrse, tråkigt tråkigt. morsan och farsan sa samma sak som jag tänkte säga. de va tomt nu när kristoffer har åkt. men ska försöka ta mig till norge i sommar iaf:)

Magnus, Kristoffer & tanobanano

gymmade på håltimmen med wille och joel. fan de tar sig. tar mer i vikter än vad jag tror. har vart ett tag nu som jag bara stått still på samma vikter men nu händer det saker.
på simlärarutbildningen gick det bra.
och nu har jag städat hela övervåningen hemma ska hoppa in i duschen och få bort att klor från badet sen ska jag nog dra mig till interpool chrille sitter och väntar:)


Kommentarer

Skrivet av joe

härliga boys det där!

2009-04-03 @ 14:08:36
URL: http://jaybe.blogg.se/



Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback