min helg / måndag

ja min helg vart inte som väntat detaljer vill jag inte gå in på men ja de vart som det vart. blir inge kontrakt med modellagenturen heller och detaljerna där håller jag för mig själv!


men i övrigt har jag haft en kanon helg med min älskade elin:) älskar den flickan så otroligt mycket!
vi hade lite diskutioner och bråk i helgen men det lede bara till bra saker tycker jag! jaja:)

idag har jag vart till Valbo köpic med kim :)
införskaffade mig ett tv spel ( NÖÖÖÖRD ) och två linen pga att dom jag har har jag jobbar i & då hade dom blivit förstörda så de vart två nya, ett vitt och ett svart, så är det inte långt kvar till spanien med älsklingen heller:) och då kan man behöva ett line eller två :)


nu snart bär det av ner på stan, ska träffa mike och fika! snacka på lite skit sej och skratta:)

Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback