söndag

10 dagar kvar till spanien ska bli så otroligt sköööönt! jag och älsklingen åker. blir borta en vecka.. sola bada mysa festa så är det canival i spanien oxå så kommer nog bli ett jävla drag hehe!

vakna för dryga timmen sen käkade frulle med älsklingen och nu är hon ute och joggar orka inte hänga med har blivit så jääävla latt av mig! har inte gymat på 2 veckor och inte tränat fotboll sen i sommras. men va med på Bilma cup för några veckor sen men men får se hur det blir med fotbollen.

är så jävla osäker nu. vet inte hur jag ska göra!? aja får se hur det blir! hoppas bara att jag fattar rätt beslut och inte gör nå förhastande beslut!

haft en mysig helg med älsklingen:) du betyder så otroligt mycke för mig!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback