taierd on everething

ja då är man hos pappa, ska lägga mig och sova snart ska upp runt 07.00 CA så ah....




vad ska man säga, är det jag som gör fel hela tiden eller uppfattar du mig fel hela tiden? seriöst.  de har vart hur bra som helst hela veckan så på planet hem bryter det ut! aja vete fan vad jag ska säga. så otroligt jävla trött på allt jävla bråk hela tiden. vill att allt ska vara bra men vad gör jag för fel hela JÄVLA TIDEN SEIRÖST!!!!!!!!!!! trött på mig själv!

hoppa ni alla andra har de bra iaf. kommer man vell ligga och grumla på de här hela jävla natten ja av de som återstår av den iaf!


och jag fick bilderna från Fredrik från hårvisningen, Fredrik - de vart kanon bilder. ( lägger upp bilderna imorgon kväll här på bloggen )


sov gott alle sammans

Kommentarer

Skrivet av Anonym

Att ja fick hjälp igår mot min flygräddsla, kan du inte bli arg för?!men ja hoppas att du förstår nu.

2009-02-27 @ 12:05:51
Skrivet av Lovisa

Jag antar att detta handlar om kärlek (?) Vad du än gör lägg INTE allt på dig själv. Man är två i ett förhållande och det är alltid tvås fel om det går åt pipan.. Kärleken är svår, den svartnar, den är en kamp men så underbar. Hoppas allt bli bättre =)

2009-02-27 @ 18:23:10
URL: http://prinssesansglamour.blogg.se/



Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback