ursäkta!

yrsäkta att det inte vart nå fler inlägg igår men datorn funkade inte hemma igår, eller jo datorn funka men itne intrenet! har bar vart problem sedan vi bytt internet och hemma tror dom att de är jag som har hållt på att ändra massa grejjer på datorn men de har jag då inte. igår var de slappt. spelade tv spel från jag kom hem från skolan till runt 2 inatt. haha värsta toorsken.
nu har vi firtidsverksamhet gansla slappt! så klagar inte;)

imorogn blir det klippning! ska bli skönt att bli av med de långa håret om man tänker efter:P hehe jaja ha en bra dag!


Kommentarer

Skrivet av Sara

du har blivit utmanad, kika in i min blogg!! ;)

2009-02-11 @ 19:45:59
URL: http://saraleinonen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback