Waynes Coffee

Kom precis hem från fiket, jag och mike bestämde oss för att gå till nya Waynes Coffee och när vi kliver innanför dörrarna så sitter angelica och emelie där så vi gick och leta efter plats där jag och mike kunde sitta men nej de fanns inte så vi satte oss vid dem, de va vell trevligt:) satt och snacka om hårvisningen som är om en vecka. och angelica och jag bestämde att jag ska klippas på torsdag ist för på söndag för då kan jag vara i sthlm hos älsklingen längre:) men tilbaka till fikat, efter ett tag gick dom så satt jag och mike och sancka om allt. kollade på en liten film snutt från inspelningen på härren på täppan men han har inte visat den för någon haha ser sjukt kul ut! hahaha längtar tills man ser det i tv:D

nu sitter jag och lyssnar på musik ska vell lägga mig i sängen och kolla på tv snart börjar bli lite trött sov knappt nånting i natt hade sådan jävla huvud värk!

Här har ni mike & tano :)



Kommentarer




Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback