2009 börjar bra!

ja detta år har börjat bra för min dell kan man säga. fick ett mejl igår från en agentur som ville att jag skulle kontakta dom snarast så gjorde jag det och nu har man fått en agentur till! fattar inte allting har hänt så otroligt snabbt. hoppas bara att det händer någonting satt man inte är med i agenturen utan att det händern någonting. men det är bara till att vänta och se och hoppas på det bästa.

den här bilden är bara bäst tycker jag....



och ni läsare är så jävla tråkiga KOMMENTERA! säg vad ni tycker!

Kommentarer

Skrivet av Sara

Roligt att det går bra för dig tycker jag :)

alla bilder är kanon bra :)



btw, jag är ingen TRÅKIG läsare! ;)

2009-01-29 @ 20:02:20
URL: http://saraleinonen.blogg.se/
Skrivet av Erika

Det är roligt att läsa din blogg och höra att det går så bra för dig! Du har otroligt fina bilder :) Kram.

2009-01-29 @ 21:18:09
URL: http://erikaaal.blogg.se/
Skrivet av Danne

Din stekare!

2009-01-30 @ 14:19:54



Kommentera inlägget här:



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback